مکالمه ی سوسک غمگین با خدا

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

«مــکالمـه  یـک ســوسـک غمـگین بــاخــدا »

گـفت:کــسی دوسـتم نــدارد.می دانــی کــه چقــدر سخـت اســت،این

کــه کسـی دوسـتت نـداشـته بــاشـد؟

تــو بــرای دوسـت داشـتن بـود کـــه جـهـــان را سـاخـتی ...

خــــــــــــدا هیــچ نــــگــفت!

گـفت:  پـــاهـایـم را نگـاه کـن، ببیـن چقـدر چــندش آور است..

چشمـها را آزار می دهــم، دنـــیا را کثــیف میــکنم...

آدم هــایت از مــن می ترســند...مــرا مــی کشند...

بــرای اینــکه زشــتم ... زشــتی جــــرم مــن است!

خــــــــــــــدا هیـــچ نـــگـفــت!

گفـت :ایـن دنـیا فقـط مــــــال قشـنگ هــــاست...

مال گل ها و پروانه ها،مال قاصدک ها؛ مال من نیست!

خــــدا گفــت: چــرا، مــال تــو هــم هــست...

خــداگفــت:دوســت داشتن یــک گــل،دوست داشتن یــک پــروانه

یـــا قــاصــدک کــار چنــدانی نیســت!!!

امــا دوست داشتن یــک سوســک،دوسـت داشتن "تــو" کار

دشـــواری ســـت.

دوســت داشتــن کــاری اســت آمــوخــتنــی!

و همـه کــس ،رنــج آمـوخـتـن را نـمــی بــــرد...


ببخش ،کسی را که تورو دوست ندارد، زیرا که هنوز مؤمن نیست...

زیرا که هنوز دوست داشتن را نیاموخته،او ابتدای راه است...

مؤمن دوست میدارد،همه را دوست میدارد... زیرا همه از من است...

چشــم هــای مــؤمــن جــز زیبــا نمــی بینـد...

زشتــی در چــشمـهاســت...

در ایــن دایــره ،هــر چــه کــه هـست نـکوست...

آنــکه بین آفریده های من خط کشید شیطان بود،

شیطان مسئول فاصله هاست...

حالا قشنگ کوچکم! نزدیک تر بیا و غمگین مباش...

قشنگ کوچک نزدیک خدا رفت و دیگر هیچ وقت

نیاندیشید که نازیباست.



نظرات شما عزیزان:

termeh
ساعت13:31---24 مهر 1393
کاش یاد بگیریم دوست داشته باشیم

بازهم زیبا وپر محتوا


عالی بود مثل همیشه
پاسخ:مرسی گلم


aloone-boy
ساعت14:41---16 مهر 1393
اگ اون حرفایی رو ک به عکست زده بودم ... به خــــودت میگفتم.... شـــــــــــــــــاید... شـــــــــــــــــــاید هیچوقت تنهام نمیزاشتی... هیـــــچوقت....

pirooz
ساعت16:44---10 مهر 1393
بسیـــــــــــــــــار زیبا

یادت نیست !!! ...


ولی من خوب به خاطر دارم


که برای داشتنت ...


دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت ...!
پاسخ:مرسی


mahdi
ساعت16:09---4 مهر 1393
چ سوسک روشن فکری

ماهان
ساعت14:15---3 مهر 1393
دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم :
سلام بیداری ؟
جواب داد : آره بیدارم تو چی ؟
خدایا اگه خواستی دیوونه هارو شفا بدی اینو بزار تو نوبت !
پاسخ:ایشالله همتونو شفا میده


ترلان
ساعت13:26---1 مهر 1393
تنهایم

مثل همان مسجد بین راه

هر که می آید مسافر است

میشکند!!

هم نمازش را ...

هم دلم را ....


یــــه دختــــر لآشــــی
ساعت14:09---27 شهريور 1393
اونکه میخواست منو بفهمه نتونست !
اونکه میتونست بفهمه نخواست !
این شد که “تنهایی” تمام قد منو بلعید !!!


❤3ƛƦ€h❤
ساعت13:54---25 شهريور 1393
بـــی حـــس شـــده ام از درد!

از بغـــــض!

فقـــط گـــاهــــی ، خــــط اشـــکــــــی ...

می ســـوزانـــد صـــــورتــــــم را !!!


غریبه
ساعت11:52---25 شهريور 1393
به قول سهراب، گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد؟؟...چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.

m
ساعت0:15---25 شهريور 1393
see you ....good night

m
ساعت0:13---25 شهريور 1393
دوستت دارم را برایم فرستادو روزی دیگر دوستت دارم را برایش تعبیر کرد کدام را باور کنم قلبم یا چشمانم

dina
ساعت22:18---24 شهريور 1393
آرزوی من ماندن اوست …

خدایا اگرآرزوی او رفتن من است …

آرزوی او را براورده کن …

من جز آرزوی او آرزویی ندارم … !!!



عشق ممنوع معصومه
ساعت21:33---24 شهريور 1393
فوق العاده بود خیلی خوشم اومد
پاسخ:مرسی عزیزم


SeCret
ساعت2:52---23 شهريور 1393
آرزوهایت را برآورده می کند آن خدایی که آسمانی را
برای خنداندن گلی، می گریاند...

پاسخ:زیباست


مائده
ساعت19:29---22 شهريور 1393
منو اونطور که دوست داری تصور نکن
من سوژه ی گالری عکس هات نیستم
بزار راحت بت بگم
من ، همینم
بی فتوشاپ
پاسخ:....❤


درسا
ساعت15:16---22 شهريور 1393

هیچوخ اونقدر شـــاخ نشو که فقط جنبه‌ی تزئینی پیدا کنی…
اونوقته که میبُرنت، آویزونت می‌کنن بالا طاقچه از ما گفتن بود
-----------------------------
دمت گرم متنات عالیییییییییییین


پاسخ:مرسی گلم ❤


یــه دختـــر لآشـــــی
ساعت20:13---21 شهريور 1393
براے دل خـــودم مے نویسم ...

براے دلتنگــے هایــم

براے دغدغــہ هاے خـــودم

براے شانہ اے کہ تکیہ گاهــم نیستــــ !

برای دلے کہ دلتنگم نیست ...

براے دستے کہ نوازشگــ ـــر زخـم هایم نیست ...

براے خودم مے نویســـم !

بمیـ ــرم براے خـ ـودم کہ اینقـــدر تنهاستـــ !.!.!.!


پاسخ: جبران آنچه به سبب خاموش ماندنت به دست نیاورده ای... آسان تر است از به دست آوردن آنچه به گفتن از دست داده ای


یــه دختـــر لآشـــــی
ساعت20:12---21 شهريور 1393


ﻣــﮯכﺍﻧـــﻢ ﺭﻭﺯﮮ ﺗـــﻮ ﻣـﺮﺍ כﺭ ﺁﻏــﻮﺵ ﺧـﻮﺍﻫــﮯ ﮔـﺮﻓـﭞْ…

ﭘـﺸـﯿﻤــــﺎטּ ﻭ ﺑـﺎ ﭼﺸﻤــﺎﻧــﮯ ﭘُــﺮ ﺍﺯ ﺍﺷـڪ…

ﺧــﻮכﻡ ﺭﺍ ڪـﮧ ﻧــﮧ (!)

ﻋـڪـ ωـــﻢ ﺭﺍ!…

ﻋـڪـ ωـــﮯ ڪـﮧ ڪﻨــﺎﺭﺵ ﻧـﻮﺷــﭡــﮧ ﺍﺳـﭞْ :

” ﯾـڪ ﻫﻔــﭡـــﮧ ﮔـﺬﺷـﭞْ…
پاسخ:...❤


shah-tahna
ساعت18:48---21 شهريور 1393
دلتنگی

عین آتش زیر خاکستر است

گاهی فکر می کنی تمام شده

اما یک دفعه همه ات را آتش می زند


shah-tahna
ساعت18:47---21 شهريور 1393
دلتنگى

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره

تمنای بودنش را می کند


shah-tahna
ساعت18:44---21 شهريور 1393
از ساعت متنفرم

این اختراع غریب بشر که مدام

جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد


shah-tahna
ساعت18:41---21 شهريور 1393
روزهای سختی رو میگذرونم

وقتی که نیستی همه چیز تنگ می شود

نفسم

دنیایم

دلم !


shah-tahna
ساعت18:40---21 شهريور 1393
دلتنگی ، پیچیده نیست …

یک دل … یک آسمان … یک بغض … و آرزوهای ترک خورده !
پاسخ:و آرزوهای ترک خورده ...


shah-tahna
ساعت18:39---21 شهريور 1393
ای کاش روزهای دلتنگی من هم



مثل دوست داشتن های تو کوتاه می شد


shah-tahna
ساعت18:39---21 شهريور 1393
کاش به جای دلم گلویم تنگ می شد

هوا نمی رسید و خلاص …
پاسخ:هیچکس تنها نیست ، او در همه حال کنار ماست... « بی همتای اول و آخر»


shah-tahna
ساعت18:37---21 شهريور 1393
اونکه میخواست منو بفهمه نتونست !
اونکه میتونست بفهمه نخواست !
این شد که “تنهایی” تمام قد منو بلعید !!!
پاسخ:آدم بد را هرطور که هست تحمل می کنم... کاسه صبرم از آدم هایی لبریز است که با ادعای خوب بودن بدی می کنند


shah-tahna
ساعت18:36---21 شهريور 1393
قشنگترین اتفاق ذهنم حادثه ی شنیدن صدای تو بود …
چقدر تنهایم وقتی گاهی کم می شوی …


shah-tahna
ساعت18:36---21 شهريور 1393
و تو هیچگاه نخواهی فهمید که من با یاد همان دقایقی که کنار هم بودیم ، سال هایی را که بی تو گذشت زنده مانده ام !

shah-tahna
ساعت18:35---21 شهريور 1393
چنان دستانم از گره های دستانت تهی گشته که من این یخ زده ها را “ها” میکنم از تنهایی هر شب.
پاسخ:هیییی


shah-tahna
ساعت18:34---21 شهريور 1393
میخواهم از درد بگریزم ولی درد بدون من تنها میماند ؛ که این خود درد دیگری است !
پاسخ:کاش دستانم آن قدر بزرگ بود... که می توانستم چرخ و فلک دنیا را به کام تو بچرخانم


shah-tahna
ساعت18:34---21 شهريور 1393
وقتی همه را شبیه او می بینی ؛ عاشق هستی
وقتی که او را شبیه همه می بینی ؛ تنها هستی !
پاسخ:دیوانه ات می کنند... مسئله هایی که در ذهنت به جای اینکه حل شده باشند... ته نشین شده اند


shah-tahna
ساعت18:34---21 شهريور 1393
.
چرا بودنت راست و ریست نمی شود ؟
من که تمام پازل های تنهایی ام را درست چیده ام ؟!؟!


shah-tahna
ساعت18:33---21 شهريور 1393
رفته ای اما رد پایت مانده ست در من
کنار تنهایی ام قدم میزند بی من …


shah-tahna
ساعت18:33---21 شهريور 1393
بگویید روی سنگ قبرم بنویسند :
اگر تنها نبود ، شاید اینجا قبری نبود …
.
پاسخ:هیچکس نمی داند چقدر جای شادی بی سبب در دلم خالیست


khatere98
ساعت12:29---21 شهريور 1393
چه زخم هایی بر دلم خورد تا یاد گرفتم که هیچ نوازشی بی درد نیست!
پاسخ:درون توست اگر خلوتی و انجمنی است... برون ز خویش کجا میروی جهان خالیست . . .


khatere98
ساعت12:25---21 شهريور 1393
ای زمانه من از گردش تو سیر شدم/بس که آزرده و خسته و دلگیر شدم/ای مرگ چرا در آغوش نمیگیری مرا/با خیالت که جوانم به خدا پیر شدم…
پاسخ:اشکی که هنگام شکست میریزیم... همان عرقی است که هنگام تلاش نریختیم . . .


khatere98
ساعت12:13---21 شهريور 1393
این بچه های جدید چی میفهمن از زندگی؟ چی حالیشونه ؟
.
وقتی یه دست گل کوچیک تو خیابون نزدن…
.
تا حالا با توپ دولایه که لایش گشاد باشه بازی کردن ببینن از راگبی سخت تره ؟
.
تا حالا از این توپ دولایه سفتا خورده تو رونشون حس کنن پاشون قطع شده ؟
.
تا حالا توپشون رو شوتیدن زیر ماشین گیر کنه بگه فیسسسس بعد همه بچه ها فحششون بدن ؟
.
تا حالا توپشون افتاده تو جوب آب ببره دوپا برن تو جوب بیارنش ؟
.
تا حالا توپشون افتاده خونه همسایه، تک بیارن کی بره زنگ بزنه ؟
.
تا حالا توپ دولایه پیدا کردن از خوشحالی تا خونه روپایی بزنن ؟
.
تا حالا شده تو راه بقالی واسه خرید توپ پلاستیکی قرمز و سفید پول رو گم کنن، اونوقت همونجا بشینن گریه کنن ؟
.
میدونن تو گل کوچیک گل زیر طاق حکم تشرف به درگاه حق تعالی رو داشت ؟
.
میدونن لیگ محله از بوندس لیگا مهمتر بود ؟
.
میدونن یعنی چی ساعتها پشت تیردروازه بزرگترا وایسادن تا بازیشون بدن یعنی چی ؟
.
میدونی دعوت بچه های محله بغلی واسه یه سه گله، کم از یک لشگر کشی ناموسی نداشت ؟
.
دریبل تو گل می دونن چیه ؟ سانتر از جناحین تو یه کوچه 6 متری دیدن ؟
.
اصلا میدونن آقای اسماعیل آبادی چطوری توپ جر میداد ؟
.
شوت یه ضرب میدونن چیه ؟ دور نزدیک می فهمن کنایه از کدام ضربه بوده ؟
.
یه تیکه تو گل می دونن کی جایگزین پنالتی میشه ؟
.
یه پا ثابت موقع پنالتی میدونن اشارت به کدام پا داره ؟
.
تا حالا ژست دو پا ثابت موقع پنالتی گرفتن ؟
.
تا حالا موقع حمله به سمت دروازه با صدای بلند آهنگ فوتبالیستها خوندن ؟
.
میدونن داشتن تور دروازه برای گل کوچیک یه آپشن حساب میشد و مخصوص مایه دارا بود ؟
.
اوووه بخوام بنویسم یه کتاب میشه اندر احوالات گل کوچیک… آخه چی میفهمن اینا ؟
پاسخ:مرسی گلم ...متن زیبایی بود


atefeh
ساعت10:16---21 شهريور 1393
من پذیرفتم شکست خویش را!

من پذیرفتم که عشق افسانه است!

این دل درد آشنا دیوانه است!

میروم شاید فراموشت کنم!

یا فراموشی هم آغوشت کنم!

میروم از رفتنم دل شاد باش!

از عذاب دیدنم آزاد باش!

گرچه تو تنهاتر از من میشوی!

آرزو دارم ولی عاشق شوی!

آرزو دارم بفهمی درد را!

تلخیه برخوردهای سرد را!
امن‌ترین جای استخر ، قسمت کم عمق آن است... اما نه برای کسی که شیرجه می‌زند . . .


atefeh
ساعت10:16---21 شهريور 1393
یکی داشت یکی نداشت

اونی که داشت تو بودی،

اونی که جز تو کسی رو نداشت من بودم...

پاسخ:بعضی آدم‌ها باران را احساس می‌کنند... بقیه فقط خیس می‌شوند . . .


atefeh
ساعت10:15---21 شهريور 1393

زیباترین احساسم را پنهــــان کرده ام گوشه ای




برای لحظه ی دیدار




که آنرا تقدیم وجود نازنینت کنم




و




می دانم که تـــــو هم عاشقانه ترین نگاهت را




گوشــه گذاشتـــــــی برای دیدن




دوباره ی مــــــــــــــــــــــــ ـن




می دانی؟...




وقتی از تو می نویسم چه حالی می شوم؟؟؟
پاسخ:زندگی یک اثر هنریست ، نه یک مسئله ی ریاضی... بهش فکر نکن ، ازش لذت ببر


atefeh
ساعت10:15---21 شهريور 1393
פּَقتـے نـَـﮧ בستــے بَـ ـرآےگِرِفتـَטּ اَستَ

نـَـ ﮧ آغوشــے بَـ ـرآےگِریــﮧ..

نــَ ﮧ شآنـﮧاے بَـ ـراے تِکیــﮧ...


اِنتظــ ـآر نَـבاشتــﮧ بآشَ פֿـَنـבه‌اَم פּآقِعے بآشَـב...


ایــטּ رפּز‌هآ فَقَطــ زِنـבه‌اَم تــا בیگَرآטּ زِنـבگـے کُنَنـَב !!!

پاسخ:اگر خود را برای آینده آماده نسازید... بزودی متوجه خواهید شد که متعلق به گذشته هستید . . .


atefeh
ساعت10:14---21 شهريور 1393
روزے میــرسَـב


بـــے هیــــچ خَبـــَـــرے


بــآ کولـــﮧ بــــآر تَنهـــآییـَمــ


בَر جـــآده هــآے بـے انتهــــآے ایـלּ בنیــآے عَجیـبــــ


رآه خــــوآهمــ افتـــــآב


مَـــלּ کـــﮧ غَریبـــــمــ


چــﮧ فَــــرقے בآرב

کجـــــآے ایـــن בنیــــــآ بـآشــــمــ


همــه جــــآے جهــــآלּ

تنهـــــآیے بــــآ مَـــלּ استـــ…

پاسخ:عــــــــالی بود


بهنام
ساعت0:52---21 شهريور 1393

قشنگ بود .... خوشم اومد


پاسخ:مرسی لطف دارین


atefeh
ساعت0:42---21 شهريور 1393




آטּ قــבر نیـــآمـَבے

از چهـــرـه‌امْـ بهــــآر

برگـــ بـه برگـــ ریـפֿـﭞ ؛

پایـیـــز شـُבمـ ؛

בیـگـر نیــــــآ ...

آشـفـتــــه مــﮯشـوב

פֿـوآب ‌هــآے رنـــگـﮯ اَمـ !!!


atefeh
ساعت0:42---21 شهريور 1393
[פֿـیـآبـآنے] بـِבפטּرَهگـُـذَر...

نیمڪَتـ هـآے פֿــآلے...

تـآڪسے هـآے بـِבפּטּ سَـرنِشیـטּ...

فِنجــانےפֿـآلے اَز قَهــפּه...

سیگــارےפֿـامــפּشـ...

✘[مَــטּ] نیـز تَنهــآیَمـ...!✘


atefeh
ساعت18:31---20 شهريور 1393
مـــ ن : دلـت به ماندن نیست بـرو،
عشـق که گـدایی نـدارد.
یادت نیست مگر؟
این نذر مـن بود،
که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم.
+ آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه
و بگه:
احمق نمیخوادت
انقد خودتو کوچیک نکن...!
+ چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش
اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم.
+ جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”
+ تا دلت بخواهد بغض دارم تا حدی که به بغض هایم خمس تعلق میگیرد...
پاسخ:....❤


atefeh
ساعت12:24---20 شهريور 1393
یه دنیا حرف خوب برایم بگو ...
می خواهم وقتی قدم می زنیم ...
شبیه عکس ظاهر شده ای باشیم از ...
ترکیب عشق های مدرن و سنتی ...
برایم از آنکه از سر گذرانده ای بگو ...
مهم نیست که چقدر قابل باورند ...
من به شکل عجیبی ...
محاوره ای ترین حرف هایت را باور می کنم ...
طوری با من حرف بزن که ...
هرکس از کنارمان رد می شود به خود بگوید ...
چه حرفهایی می زنند ...
چقدر رویایی اند ...
و آن وقت من و تو ...
خودمان را به هر راهی که می خواهیم بزنیم ..
پاسخ:بدی های من به خاطر بدی کردن نیست... به خاطر احساس شدیدخوبی های بی حاصل است


atefeh
ساعت12:22---20 شهريور 1393
دردنـــــاک اســـــت
دوســـــتـَش بـداری
و گمـــــان کنی دوســـــتـَت دارد
حــــال آن کـِه
او یــِگــانه هـَســــتی تو باشـَـد
و تـــــو
یـــِــکی از هــزاران لــــــذت او …
پاسخ: مرسی گلم /متن زیبایی بود ❤


عشق ممنوع معصومه
ساعت10:33---20 شهريور 1393
به هرکسی که می رسی ، می گوید :
آدم فقط یکبار عاشق می شود ..
دروغ است …
تو باور نکن …
مثلاً خود من ،
هرروز ، دوباره عاشقش می شوم …
مرسی عزیز که وبلاگمو خالی نزااشتی
پاسخ:خواهش عزیزم ❤


azizikish
ساعت8:51---20 شهريور 1393
وبلاگت عالی شده
پاسخ:ممنون لطف دارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:مکالمه ی سوسک غمگین با خدا, ] [ 14:30 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .